tirsdag 24. mars 2009

Mine filmvaner

I løpet av mitt liv har jeg sett en rekke med gode og dårlige filmer innenfor alle de forskjellige filmsjangerne. Og etter å ha sett mange filmer har jeg ikke fallet innenfor en filmsjanger som jeg liker best. Jeg liker alt fra komedie til thriller så lenge filmen er bra. Som oftest når det kommer ut en ny og kjent film på kino så pleier jeg av og til å dra med en venn for å se den. Jeg syntes det er spesielt morsomt å se skrekkfilmer på kino på grunn av den intense spenningen som man kan kjenne bare ved å sitte i salen. Men jeg liker også godt å enten leie eller å kjøpe en film for å se den hjemme.

En film jeg liker veldig godt er action filmen "The Bank Job" hvor skuespilleren Jason Statham har hovedrollen. Den handler om en gjeng med menn, og en kvinne, som skal rane en bank ved å grave seg under bakken og opp i banksafen. Det er en utrolig spennende og morsom film som tar sted i England.

En annen film jeg liker er "The Departed" hvor blant annet Leonardo DiCaprio, Matt Damon og Jack Nicholson er med. Filmen handler om to menn som jobber innenfor politiet, men som er på side med den irske mafian.
Her er traileren fra filmen!

Ingen kommentarer: